Tuesday, September 22, 2009

Laman Sawang Sosial Baru - PeopleString

Hari ini aku ingin memperkenalkan sesuatu yang anda mungkin minat. PeopleString. Apa itu PeopleString?

PeopleString adalah "di mana anda memiliki website tersebut". Ini merupakan gelombang baru dalam komuniti pertalian dan persosialan, di mana ia mempunyai kreativiti, budaya dan forum ekspress dan merupakan satu tempat yang baru untuk bertemu rakan baru dan membesarkan jaringan anda; tetapi mengkombinasikan semuanya dengan memberikan sedikit daripada hasil pendapatan mereka yang disumbangkan sendiri oleh pengguna laman sawang ini. Atraktif bukan?

Tidak seperti laman sawang sosial yang lain, mereka mengaut semua keuntungan tanpa memberikan satu sen pun kepada anda. Berbeza dengan laman sawang yang "lain", ini merupakan laman sawang sosial yang unik kerana memberikan semula kepada ahli-ahlinya sehingga 70% pendapatan mereka. Murah hati bukan?
Tambahan pula, anda akan mendapat Mel Destruktif Kendiri, Pengesan Mel dan anda boleh kendalikan bersama mel anda. Mel video, menghubungi admin. IM simple seperti: AOL, Yahoo!, GTalk, dan MSN dengan ciri-ciri Mel Destruktif Kendiri, 1:1 Video Konferen, Tunai Kembali Shopping, Pengiklanan / Carian Pendapatan, dan Petisurat Tunai.

Bagaimana untuk memulakannya? Daftarlah dengan PeopleString akaun, dan lakukan survey mudah yang pendek. Ini demi meletakkan anda dalam perkongsian pendapatan wang. Anda akan mendapat lebih lagi jika anda menaiktarah akaun anda ke pakej entrepreneurs. Selagi anda ingin aktif, seterusnya mendapat pendapatan, anda hanya perlu log masuk hanya sekali dalam sebulan!

Oh, selain itu, apabila anda memperkenalkan laman sawang baru ini kepada rakan-rakan, anda akan mendapat ganjaran yang lumayan berupa wang ringgit. Teknologi PeopleString mencipta satu hubungan digital dalam kehidupan anda sambil berinterasi dengan pengguna lain.

Adakah anda mendapat consequences daripada aksi anda apabila menghantar mel dan mengclik ads? Tidak bukan. Jadi untuk mendapat pendapatan anda, anda dipersilakan untuk join dan menjadikan laman sawang PeopleString sebagai mesin duit sambil berchatting dan menemui rakan-rakan baru.

1 comment:

  1. salam, seronok tak raya kat kampung? tu pulau cheri la bukan kota tampan..
    kami kat sini nak buat rumah terbuka 27/09 ni dgn student2 kat sini, 26/09 ada kawan kat sini ajak pi rumah dia..

    ReplyDelete