Thursday, September 3, 2009

Berbuka di Restoran Nelayan









Semalam aku keluar dengan member aku pergi berbuka puasa dekat Restoran Nelayan dekat Titiwangsa. Bestnya. Semuanya ditanggung. Makan free memang la sedap. Boleh tahan makan dekat situ. Macam-macam ada. Suasana pun best. Aku rasa macam makan tepi laut kat atas bot nelayan. yela. nama pun restoran nelayan kan? -- LOL

Itu la first time aku pergi makan kat situ, best jgak, makan semua ada, dari kurma sampai la steambot ikan pari.. aku pun apa lagi, makan la macam-macam sampai makan pun tak habis. aku ambik nasi ayam, laut daging kicap, pau jepun, tauhu jepun, ayam panggang, lai chee kang, laksa, nasi tomata, hm, tapi aku tak makan habis pun. aku just pulun kat steambot je la. best. nanti aku rasa nak pergi makan lagi la kat sana.. nge..

No comments:

Post a Comment