Thursday, September 3, 2009

KFC kat KLCC

2 hari sebelum tu pulak aku makan dekat klcc dengan bum, chi, eda and yan gaban.. sebelum kami makan dekat situ, kami pergi jalan-jalan dulu kat butik2 pakaian, dah selepas boring membeli belah kami gerak ke klcc.. dah lama aku tak datang klcc.. dulu time aku duduk kampung baru selalu la aku pergi sana.. yela.. sekarang dah tinggal jauh kat setapak.. mana nak pergi tempat-tempat cam tu.. dulu lain la, sebab just naik tren satu stesen je dari kg baru.

aku order simple-simple je, x macam bum, order tak nak jatuh, chi dengan eda lak diet, aku ngn yan je yang simple2. :D kalo nak tahu bum makan apa, tanyala dia sendiri..

ok la setakat ni dulu, aku pun tak tahu apa nak letak lagi, perut pun dah lapar, now, aku nak pergi beli makanan untuk berbuka jap g plak.. k tata..


No comments:

Post a Comment