Tuesday, August 25, 2009

Bazaar Ramadhan

hm.. dah raya ketiga harini.. semalam aku pergi bazaar ramadhan kg baru.. dh lama tak pergi.. tahun ni lain sikit.. sebab bazzaar ramadhan dh makin panjang.. kalau dulu jalan raja alang penuh sampai ke chow kit.. tapi tak untuk tahun ni.. mcm biasa.. aku pergi dengan member baru aku.. hm.. rndukan suasana sesak kg baru.. sesak dengan macam2. perlbagai orang.. wanita.. lelaki.. haha..

ntah kenapa la tahun ni yang paling banyak aku nampak roti john dengan air tebu.. ap yang best sangat dengan roti john.. aku tak suka sangat.. sebab keras.. dorang kedekut telor.. tarok telor skit je.. tarok la lebih skit. baru aku suka makan.. :D

aku pn belila makanan yang aku tak pernah try.. nama apa pun aku tak tau.. men pick up je.. pastu beli.. hm..

hari ini aku tak boleh tidor .. macam2 aku pkirin.. pasal macam2.. ntah la nape.. hyperactive kot.. dh la aku bgn sahor pn lambat.. tingal 10 minit je dh nak syuruk.. aku pn cepat2 masak maggi goreng express.. nak kuar ofkos la tak sempat.. alhamdulillah.. dengan air masak boleh kot bertahan sepanjang hari..

okay la.. till then..

No comments:

Post a Comment